2010

Hej bloggen :) Det var länge sen, men jag är tillbaka!
Sä tänkte att vi tar en liten tillbakablick på 2010!
2010 är det bästa året i hela mitt liv, av många anledningar. Jag blev kär, åkte på språkresa och började Gymnasiet - vilket inte blev så lyckat som det var tänkt. Det har också varit ett tufft år med mycket stress och osäkerhet.








Under våren var det många stunder med kompisar och en del turer till Uppsala. Många kompisar fyllde år så det blev en del sånt också. Hängde mycket i stallet med Sofia och Kurt och red min dåvarande foderhäst Gaukur. i April träffade jag Pontus.


Åkte på Klassresa till grinda och tog farväl av bästa 9D på balen.

Del 2 om sommarlovet och hösten kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0