Lite tankar runt klockan 22

Det är kul att ha två bloggar, men det är lite olika stil på dom så jag kommer fortsätta skriva här ibland bara för att få vara oseriös, haha nejdå!

Tåg med jontalajnen alltid lika kul! och nu är jag säker på, nästan att shotgun går i min skola? fast resväska? WTF? kopplar det inte riktigt om han inte är en seriemördare, i dont know..
Jag tror att min pojkvän är på någon öde ö utan kontakt eller något. För han vet hur flygrädd jag är, och han borde fatta att jag är orolig för jag sa till honom att jag trodde att hans plan skulle krascha, och han fick lova mig att han skulle komma hem. Men bra att han inte hör av sig alls innan han åker eller när han har landat? Antingen är det min teori att planet kraschade på en öde ö och han inte kan höra av sig eller så har han så jävla kul att han inte ens tänker på mig eller så är det för att han inte har några pengar på mobilen? det går att lösa - låna en annan mobil. Så antingen 1 eller 2. eller så lider han av dålig-att-höra-av-sig-syndrom = DAHAVSS. Jag tror jag kommer visa det här för honom sen när han kommer hem så får han bestämma själv vad det var!!

Kommentarer
Postat av: Siia

Heter den andra bloggen då? :O ;P <33

2010-09-09 @ 15:15:05
URL: http://ofhuhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0