Hihi

1. Mitt namn? - Johanna
2. Exakt ålder? - sexton och en halv
3. Vart bor du? - På landet i lapplands väsby
4. Syskon? - två stycken och en halv
5. Husdjur? - pipsvin och fåglar

6. Färg på ditt hus? - gult
7. När är du född? - tjugoandra mars nittonhundranittiofyra
8. Klass? - IB10B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Har du något jobb? - yes
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
12. Mitt största intresse? -
ringar

13. Duschat idag? - yes, kinky
14. Kramat någon idag? - Nej inte än
15. Pussat någon idag? - Nej inte än
16. Vad har du ätit? - Pizza
17. Dagens klädsel? - Militärgröna bomullsbyxor, rutig skjorta
19. Dagens sötnos? - Jag!

20. Dagens roligaste? - Mamma!
21. Har du många vänner? - Mer än dig iallafall
22. Vad ska du göra idag? - möte, sen ska jag väl till pontus eller hem till pappa
23. Vem kramade du senast? - Mamma!
24. Hur många vill du ha sex med? - wtf?
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - Ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Minns inte, min mobil är inte i närheten.. Tror det var jonte

Favorit
31. Film? - A Walk To Remember
32. Låt? - Från och med du
33. Mat? - Vet inte vad det kallas, men bröd i ugnen med parmaskinka, mozarella ost och sen toppat med balsamico!

34. Dryck? - trocadero!

37. Stad? -
fina fina Uppsala

38. Land? - Thailand
39. Ämne i skolan? - No idea.
40. År? - 2010

Senaste
41. Personen du tänkte på? - Mamma!
42. Personen du kysste? - Pontus

43. Gången du spydde? - Förra höstlovet i Egypten
44. Gången du grät? - Igår när min kära mor förstörde mitt hår.
45. Pizzan du åt? - 1 timme sen!
46. Gången du var i göteborg? - i somras
47. Gången du var i stockholm? - förra veckan
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma, Jonathan, Sara

Antingen eller
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Data, sims for life!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen helt klart.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna! mums!
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits idag.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? - Coca
66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - BÅDA
69. Leva eller dö? - Leva

Antal
70. Personer du älskar? - Inget man räknar
71. Personer du hatar? - Inget man gör
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Betydelsefulla personer
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period?
74. Glassar du ätit på en dag? - sju
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - nångång
77. Piercingar har du? - 2 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - Linda och pontus
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många

Vem
80. Vill du kyssa nu? - Pontus antar jag?
81. Ska du träffa imorgon? -
unga Johhny depp!

82. Sjöng du senast för? - Vet inte
83. Hade du senast en msn konversation med? - Johnny Depp!

84. Spelade du tv-spel med senast? - Blake lively

85. Vill du ta med på en resa nu? -Jonte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Min syster ibland
87. Förtjänar att dö? - Fritzl
89. Vill du sova brevid inatt? Pontus i guess


Vad
90. Gör dig glad? - Mycket
91. Gör dig ledsen?
- Presentationsångest just nu
92. Vad vill du helst göra nu? - Sätta på mig ett par strumpor
93. Önskar du att du slapp göra? - borsta håret
94. Vill du ha nu? - Sällskap
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En resa

96. Längtar du till? - Lov
97. Tycker du om dina betyg? - Nja
98. Ångrar du i ditt liv? - Nej!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Allt

Kommentarer
Postat av: Jossiuw

VI DRAR NUUUU!!!

2010-09-18 @ 13:00:29
URL: http://jossiuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0