midsommar

Glad midsommar på er alla för det första!
Känns inte som midsommar just nu när jag ligger i sängen, halvvaken efter en jobbig natt med bara en massa mardrömmar om att jag var flygvärdinna på ett flyplan som på något sätt förlorade en vinge under flygturen.. usch usch usch! Familjen har åkt iväg så man är alldeles ensam i huset, party? hah nej ska till min pojkvän ut på gräddö och göra något. Mys.
Vet ni förresten vad midsommarstången som man dansar runt står för? haha tänkte väl det, det är jättekul i vilket fall!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lindis

Johnna det kommer att gå bra att flyga det lovar jag :D:D nu är det bara 11 dagar kvar :D:D <3

2010-06-27 @ 11:46:21
URL: http://lindaerikagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0