Johanna Hermansson

Johanna, kommer du ihåg alla minnen vi har haft med varandra? Norrland, Baldur, Tjejmiddagar, Filmkvällar? Du är en vän som jag kommer att sakna oerhört mycket och jag kommer alltid att vara din vän även om vi skulle tappa kontakten nu när vi börjar gymnasiet, men det ska vi se till att vi inte gör!
Du kommer att gå långt Johanna med din otroliga skrivförmåga och bestämda åsikt för allt! Jag önskar dig all lycka och jag vet att du kommer att lyckas om du bara kämpar!
Kommer sakna dig otroligt mycket Johanna!
Tusen kramar från din vän Sara


Kommer aldrig glömma våra stunder Sara, du är underbar från insidan och ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan nu börjar jag ju nästan böla igen johanna! Du ä så jävla fantastisk! Lova att höra av dig så hittar vi på någonting nån dag



Puss!

2010-06-17 @ 16:25:26
Postat av: Mirrrraaaa

I found you!!!!!!!!!1 :DDDD

2010-12-03 @ 18:57:02
URL: http://miras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0