Jersey

Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag åker på språkresa till Jersey som ligger i engelska kanalen, fast först åker man på en "weekend" till Paris i 3 dagar och då ska jag på Disneyland. Linda, Emelie och Hanna ska också åka och Lisa skulle också det men det blev inte så för att det hände lite saker som jag fick reda på för sen för att kunna göra något åt dom.. (förlåt lisa om du ser detta). Men iallafall det kommer nog bli jättekul endå.
Trots att jag är flygrädd, för redan nu så drömmer jag mardrömmar och sånt, och oroar mig säkert helt i onödan. Men när jag flyger så brukar jag alltid kolla på en okänd helt random person som ser trygg ut och sen brukar jag bestämma i mitt huvud ifall att vi skulle krascha på en öde ö, vem som skulle bygga ett läger, och vem som skulle vara läkare, vem som kan laga mat osv. Vet inte varför jag gör det, kul i guess.
Jag har köpt lite som jag ska ta med tex en rosa resväska, Sololja & aftersun, småtandkrämstuber och lite strandkläder. Det jag måste köpa är en ny bikini och ett par flip-flop. Jag kommer självklart shoppa jättemycket när vi är där nere för det är ett frihandelsområde på Jersey.
Jag och Emelie har sökt på google earth vart vi ska bo och hon ska bo ganska nära St Helier (den största staden där jag tror att vi ska gå i skolan osv) men jag ska bo ute på landet? vid Gorey castle? först trodde jag att jag skulle bo i slottet men det är nog brevid.. fortfarande ute på landet :O Jag som är stadsbrud ju.. Aja det kommer bli jättekul om jag ska bo där brevid slottet, haha!

Såhär ser det ut där jag ska bo, tror jag :) Google earth är liksom lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHHA

http://fryshusetbarn.blogg.se/



scfrolla lite i bloggen och se vad du hittar ...

Du har ett fan xD

2010-06-21 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0