Bajs.

Nu får vi ta farväl av två saker.
Min htc som jag misshandlat med flit och därför får jag nu ha en handikap mobil. Och min älskade älskade älskade NIKON D90. Den startar, den lever egentligen men autofokusen fungerar inte, och jag menar hur ska jag då ta mina egobilder? och även fast jag fotar ganska mycket med manuell fokus så är autofokusen jävligt nödvändig. Fan. Htc slänger vi för den är inte värd att laga men kameran ska in på labbet fort fort fort. Går till 5 imorgon btw, Ohyes we love mondays.


Kommentarer
Postat av: Siia

Kameraaaaan :(



JOhanna, bilda retard-mobil klubb?

2010-08-29 @ 21:04:01
URL: http://ofhuhtanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

RETARD MOBIL KLUBB!!

2010-08-29 @ 21:05:49
Postat av: maria

inte bra .. inte bra!

2010-09-08 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0