omfg, it's jossiuw AGAIN!!

MOHAHHAHA jag tar över bloggvärlden! elle pelle också inte.
vill ni veta en sak? en gång i tiden så döpte jag en katt till pelle. nu vet ni, och ni vet också vad ni ska göra, ANTECKNAAA!!!

Jag sitter och äter godis och sjunger till "JONTE GRYM" vet inte varför utan jag tror nog att Jonte e grym.. men säg inget till jontarna för då blir det smisksmisk på stjärten.
jag tänkte lägga ut två roliga "alla barnen.." skämt om johanna och Josefine.

Alla barnen slog varandra med fjädrar förutom johannna, som blev slagen med en stekpanna.

Alla barnen var på lektion utan Josefin, som gick på heroin.

dom var roliga. right?. right?. RIGHT?.

KOLLA HÄR KOLLA HÄR KOLLA HÄR!!!!!

Jag ska berätta en hemlighet om Johanna Hermansson/Englund!!!

Nu är det nämligen så att Johanna har ett sånt jäävla humöör! tror fan hon har pms 24/7 ;D hon kan dampa som bara den, sen bli helt lugn, sen dampa igen!! HAHA så jävla härlig bruud!<3

Så lägger vi upp en bild som HON bjuder på ! ;D

 

KOM IHÅG!!! NI HAR BARA HÖRT DET AV!!

www.Jossiuw.blogg.se! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0