♥ Fredagsmyys

Buuuu.. Ikväll blir det skojsigt, imorgon kväll också, hela helgen blir skojsig faktist. Random fact: Jag är hungrig. Jag är lite besviken på en sak eller vad man ska säga.. inte direkt sur. Eller lite sur kanske. Mest besviken. Sur-ledsen. Men jag kommer säkert inte tycka så sen när jag vet vad som egentligen händer. Random fact 2: Jag är inte sugen på mat. Bajs vad jag stör mig på det. Men hallo, X ska inte få förstöra min helg. Sådeså. Jag säger som Anna Anka "Go and fuck yourself". För seriöst talat så vet jag inte vad du vill längre, men nu ska jag inte dela med mig av allt här i min fina lilla söta blogg, aight?! Fast det är lite kul. Men jag säger ju inte vad det handlar om eller någonting. Om du känner dig träffad då handlar det säkert om dig. Så.. "go and fuck yourself." Random fact 3: Jag dör av hunger snart. Snart kommer Lindisen från Uppsala ♥ Johanna = :D = happyface ♥ Nu ska jag fixa lite grejjs innan jag drar hem till lägenheten :D Den som läst hela inlägget får nu veta en hemlighet, jag är en GLAD gris.

HÄR SKULLE DET VART EN JÄVLA BILD MEN DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP SÅ NU ÄR JAG SUR IGEN.

Pussokram ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0